Jak dzięki bramkom zmieniło się oblicze firmy

 

Pewna znana firma zajmująca się produkcją sprzętu sportowego postanowiła w ostatnim czasie odświeżyć swój wizerunek, poprzez wprowadzenie kilku zmian. Po pierwsze, zmieniono nieco logo na bardziej nowoczesne. Po drugie, i to ma największe znaczenie dla klientów, firma rozpoczęła produkcje nowych produktów. A raczej bardziej zaawansowanych technologicznie wersji już istniejących. 

Bramki okazały się prawdziwym hitem

lekka bramka do piłki ręcznejNie od dziś wiadomo, że nawet najbardziej znane marki potrzebują od czasu do czasu odświeżenia swojego wizerunku. Zazwyczaj odbywa się to za pomocą niewielkich zmian w logo czy też wprowadzeniu zmian w produktach. Bardzo często są to zmiany czysto kosmetyczne. Taktykę te zastosowała pewna znana firma, znana z produkcji sprzętu sportowego. Producent jest poważany na rynku już od wielu lat, jednak zarząd zauważył, że od pewnego czasu nastąpiła stagnacja. Powzięto więc pewne środki, które na nowo wprowadziły firmę na drogę rozwoju. Zmieniono nieco logo firmy oraz, co najważniejsze, przeprowadzono prawdziwą rewolucje w asortymencie. Poza znacznymi zmianami w produktach już istniejących, pojawił się produkt, który okazał się prawdziwym hitem. Jest nim lekka bramka do piłki ręcznej, która jest niezwykle łatwa w transporcie, a przy tym niezwykle wytrzymała. Są to co prawda bramki amatorskie, kupowane zazwyczaj przez szkoły czy też kluby piłki ręcznej dla najmłodszych, jednak wszyscy są zgodni, że w tym wydaniu nie odbiegają prawie wcale od bramek najbardziej profesjonalnych.

Jeden produkt może całkowicie wywrócić do góry nogami funkcjonowanie jakiejkolwiek firmy. Tak stało się na przykład w przypadku znanego producenya sprzętu sportowego. Bramki do piłki ręcznej, które wprowadzili do sprzedaży, stały się na rynku prawdziwym hitem.