Indywidualizm stojaka reklamowego

Przechodząc ulicami miast w oczy rzucają się słupy ogłoszeniowe wypełnione do ostatniego centymetra kwadratowego plakatami. Nie jest to widok zbyt przyjemny dla oczu. Trudno skupić się na tym jednym, który może nas zainteresować. Spostrzegamy jednocześnie zbyt dużo barw, napisów, informacji. Jak więc zadziałać na potencjalnego odbiorcę, aby wychwycił właśnie nasz plakat?

Indywidualizm ekspozycyjnych stojaków reklamowych

ekspozycyjne stojaki na plakatyMózg w dużej mierze deformuje to, co odbierają nasze oczy. Jest tak, ponieważ on jest odpowiedzialny za interpretację obrazu, który do nas trafia. Kiedy w jednym miejscu nagromadzenie czegoś jest zbyt duże, nasz mózg próbuje ogarnąć z tego jak najwięcej. Oczywiście jeśli staniemy i zaczniemy się przypatrywać, to wychwycimy wszystko po kolei i za porządkiem. Ta metoda ma jeden minus – należy się zatrzymać. Wynika z tego, że stosowanie słupów ogłoszeniowych jest błędem? No przecież nie trafiamy do osób szybko idących lub kierowców. Nic bardziej mylnego. Ta tradycyjna forma reklamy jest skuteczna, jednak należy kontrolować liczbę reklam na słupie, albo zainwestować w ekspozycyjne stojaki na plakaty. Jeśli nasz plakat będzie osobno, to ma szansę być dostrzeżonym w pierwszej kolejności. Zwiększamy skuteczność i sięgamy po większe grono odbiorców. Dzięki temu zwiększamy liczbę potencjalnych klientów. Metoda ta nie należy wcale do bardzo kosztownych, a wbrew pozorom przynosi rezultaty.

Plakat reklamowy ma większą wartość, jeśli liczba kontaktów z nim utrzymuje się na wysokim poziomie. Stosując ekspozycyjne stojaki na plakaty ograniczamy liczbę bodźców, które zagłuszą odbiór naszej treści. Wystarczy przeprowadzić badania sprzedaży naszych produktów i usług, a sens tej metody automatycznie wyjdzie na światło dzienne. Dodam, że osobiście korzystałem z tej metody i z czystym sumieniem mogę ją polecić i Tobie