Gdzie na dolnym śląsku pojechać na majówkę?

Zbliżała się majówka. Już od dawna planowaliśmy z żoną, że wyjedziemy w tym czasie na urlop. Nie udało nam się to w zeszłym roku, więc w tym mieliśmy dość duży budżet na takie krótkie wakacje. Postanowiliśmy udać się na do jakiegoś luksusowego hotelu, gdzie spędzimy uroczy i ciekawy weekend majowy. Pozostało nam tylko znaleźć odpowiednie miejsce.

Spędziliśmy majówkę w luksusowym hotelu

hotel na majówkę dolny śląskPoszukiwania odpowiedniego miejsca na majówkowy nocleg rozpoczęliśmy od internetu. Wiedzieliśmy, że znajdziemy w ten sposób wiele ofert i łatwo je ze sobą porównamy. Wpisaliśmy w wyszukiwarkę frazę: hotel na majówkę dolny śląsk, i zaczęliśmy przeglądać wyniki. Szybko udało nam się znaleźć to czego potrzebowaliśmy. Był to luksusowy hotel w samym sercu dolnego śląska. Znajdował się w cichej i spokojnej okolicy, ale jednocześnie był dobrze skomunikowany z wieloma atrakcjami turystycznymi w okolicy. Hotel miał bardzo dobrą przystępną cenę za jedną noc, a w pakiecie kilkudniowego wyjazdu wychodziło jeszcze taniej. Do dyspozycji gości w tym hotelu pozostawał basen, sauna oraz siłownia. Można było także wykupić opcję noclegu ze śniadaniami do pokoju oraz obiadów i kolacji w hotelowej restauracji. Od razu zdecydowaliśmy się wynająć tam na okres majówki pokój dwuosobowy. Jak się już wkrótce okazało to był bardzo dobry wybór. Spędziliśmy w tym hotelu uroczy tydzień.

Wybrany przez nas hotel okazał się bardzo komfortowy. Mieliśmy do dyspozycji duży, przestronny windy pokój z widokiem na miasto. W pokoju mieliśmy łóżko w rozmiarze king size i miękkim materacem. Na przeciwko łóżka posiadaliśmy telewizor z dostępem do internetu. Z kolei w prywatnej łazience mieliśmy wannę z hydromasażem oraz prysznic. Codziennie mogliśmy również liczyć na drobne kosmetyki oraz butelkę wody od serwisu sprzątającego.