Gadżety a ich funkcjonalność

Wiele osób jest zgodnych do do tego, że gadżet – zwłaszcza reklamowy – powinien być użyteczny. Co nam po przedmiocie, który po powrocie do domu odłożymy na bok i szybko zapomnimy o jego istnieniu? Warto zadać sobie to pytanie podczas podejmowania decyzji w kwestii zamawiania produktów firmowych.

Torba, koszulka, a może smycz?

wytrzymałe smycze reklamoweDo grupy przedmiotów, których funkcjonalność jest wysoka zalicza się m.in. kubki, długopisy, kalendarze, torby oraz smycze. Można z nich korzystać w domowym zaciszu jak i poza nim, w zależności od preferencji danej osoby. Z kolei mniej chętnie podchodzi się do noszenia otrzymanych koszulek czy opasek – nie każdy będzie miał ochotę poruszać się po mieście z logiem naszej firmy niczym żywa reklama. Te dwa i podobne im rodzaje gadżetów lepiej zarezerwować dla swoich pracowników, niż obdarowywać nimi klientów. Niezależnie od tego, na zakup jakich rzeczy się zdecydujemy, powinny one cechować się dokładnością wykonania i wysoką jakością materiału, z którego powstały. Tak więc kubek nie może być z najtańszego tworzywa, a długopisy z szybko pękającego, przezroczystego plastiku. Odbiorca o wiele lepiej zareaguje na wręczone mu wytrzymałe smycze reklamowe o ciekawym, oryginalnym projekcie niż na takie, których taśma sprawia wrażenie łatwo przecierającej się. Niemniej ważna w tym przypadku będzie wyrazistość samego projektu i sposób jego utrwalenia na pasku smyczy. Dobrze zadbać też o dołączone do niej dodatkowe akcesoria, by się wyróżnić i zostać lepiej zapamiętanym.

Pamiętajmy, że gadżety reklamowe są poniekąd wizytówką naszej firmy i nie warto za bardzo na nich oszczędzać. Stanowią czynnik wpływający na opinię o nas na rynku biznesowym. Jeśli będziemy mieli to na uwadze, klient z ochotą odwiedzi nas ponownie; być może ze smyczą z naszym logiem na szyi.